LIKE A STORY OF LOVE

har varit inne hela dagen förutom när jag var i skolan och i angered med linn, och jag mår jävligt dåligt utav det väntar på min vän som är på väg hit, vi ska väl kolla på en film och tjöta lite men börjar bli otroligt trött så kommer förmodligen somna. ja imorgon är det ingen skola så ska nog köpa solkort med caroline och träffa nicole så jag får mina linser. sitter fortfarande och funderar på om jag ska ta bort lösenordet på bloggen eller inte. men tror att jag tar bort det hade ändå inte tänkt att sprida min blogg runt. ja vad mer ska röka en ciggarett och fixa lite kaffe så jag orkar med folk, ladda ner en bra film kanske. aa vet inte varför jag sitter och bloggar ens ? inget bättre för mej, egentligen är det jävligt slöseri med tid. men men det är la roligt att minnas sitt liv antar jag . over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0